V drogerii Teta se představil propagační robot Tokinomo

Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj – promo robot Tokinomo, který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo a zvuk. Díky pokročilé technologii propagovaný produkt ožije před kupujícím, osloví ho, začne se hýbat a vysvětlí mu výhody, proč výrobek koupit.

Promo robot Tokonimo
Promo robot Tokonimo

Pilotní projekt proběhl v prodejně drogerie Teta v Praze v Horních Počernicích. Pilot využila značka L’Oréal. První kampaň v Česku potvrdila údaje ze zahraničí, z nichž vyplývá, že prostřednictvím dochází k navýšení prodeje v průměru o 200 %.

Nový robot se poprvé předvedl v drogerii Teta v Horních Počernicích

„Ve spolupráci se společností One Planet, One Business, která Tokinomo zastupuje, můžeme nabídnout klientům zcela nový přístup a způsob, jak oslovit potenciální zákazníky,“ vysvětluje Pavel Kozler, jednatel agentury Knowinstore, součást agenturní skupiny Knowlimits Group. Knowinstore se specializuje na komunikaci v místě prodeje. Exkluzivně zastupuje reklamní prostor právě sítě drogistických prodejen Teta a spolupracuje i s dalšími retailery.

Jak Tokinomo funguje? Ve chvíli, kdy je nakupující v místě prodeje zaznamenán senzorem, aktivuje se mechanismus zařízení a produkt umístěný na robotické ruce se rozsvítí, začne se hýbat a poskytne zákazníkovi informace, které by měly podpořit jeho rozhodnutí výrobek zakoupit.

„Tokinomo je inovativní marketingový nástroj, který zejména v době ‚social distancing‘ v důsledku pandemie covid-19 a dalších omezení dokáže nejen nahradit tradiční promo nástroje, ale v mnohém je překonává. Výhodou je, že je to stroj, takže nezaspí a může pracovat bez přestávky celý den. Osloví každého zákazníka v dosahu a každému dokáže bez chyby zopakovat požadované sdělení,“ vysvětluje Jiří Uher z firmy One Planet, One Business.

Promo robot Tokonimo
Promo robot Tokonimo

Společnosti mohou samy rozhodnout, jak své zákazníky osloví. Mohou je prostřednictvím Tokinoma a svých produktů pozdravit, vyprávět příběh nebo třeba roztančit. „Možnosti jsou díky přizpůsobitelným možnostem světla, zvuku a pohybu prakticky neomezené. S využitím inovativní kombinace technologií lze nakupujícím připravit jedinečný zážitek a touto interakcí v nich vzbudit zájem a přesvědčit je ke koupi daného zboží,“ popisuje novinku Pavel Kozler z Knowinstore. „Jde o efektivní způsob, jak podpořit prodej bez nutnosti snižování cen.“

Vytištěno z adresy: https://inovacevretailu.cz/2020/11/29/v-drogerii-teta-se-predstavil-propagacni-robot-tokinomo/